فروشگاه بازارچه فروشگاه بازارچه .

فروشگاه بازارچه

خريد پستي بازي PES 2019

 

بازي PES 19 يكي از قديمي‌ترين و محبوب‌ترين مجموعه بازي‌هاي فوتبال است كه هر ساله، خيلي‌ها بي‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جديد آن هستند و حال، نسخه امسال اين مجموعه يعني PES 2019 منتشر شده است. كونامي، پيش از انتشار اين بازي با يك سري مشكلات در قبال آن رو‌به‌رو شد كه اصلي‌ترين آن‌ها، از دست دادن لايسنس ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا بود؛ مسابقاتي كه چند سالي بود به‌نوعي يك امتياز خيلي مثبت براي بازي به‌حساب مي‌آمدند. از طرف ديگر شركت ژاپني هم براي رفع اين موارد، به سراغ لايسنس كردن چند ليگ جديد رفت و البته تلاش كرد تا با ارائه يك فوتبال عالي، بتواند اين مشكل را پوشش بدهد.

براي خريد اين بازي از فروشگاه بازارچه اقدام كنيد و بروي دكمه مشاهده و خريد كليك كنيد.

 

 

بررسي بازي PES 2019 را با گيم‌پلي شروع كنيم؛ بخشي كه اين مجموعه، در سال‌هاي گذشته و پس از نسخه‌هايي نه‌چندان خوب، قدم‌هاي مثبتي در راستاي بهبود آن برداشته است و نسخه سال پيش هم واقعا از اين نظر شرايط خيلي خوبي داشت. اما خبر خوب مخصوصا براي طرفداران هميشگي اين سري، اينكه PES 2019 هم اين روند صعودي در زمينه گيم‌پلي را ادامه داده و فوتبال واقعا جذابي را ارائه مي‌كند. دلايل زيادي در رسيدن كيفيت گيم‌پلي بازي به اين سطح نقش داشته‌اند كه اگر نظر من را بخواهيد، اصلي‌ترين آن‌ها را غيرقابل پيش‌بيني بودن مسابقات بازي مي‌دانم. بدون شك اگر شما هم طرفدار ورزش فوتبال باشيد، مي‌دانيد كه در فوتبال هيچ‌چيز قابل پيش‌بيني نيست و كم نبوده‌اند بازي‌هايي كه به شكل دراماتيكي روندي كاملا غيرمنتظره پيدا كرده‌اند. خب PES 2019، اين جنبه از فوتبال را به شكلي عالي بازسازي كرده است و نتيجه آن، اثري است كه هر مسابقه در آن، حس و حال خاص و منحصر‌به‌فرد خودش را دارد و هيچ‌چيز در بازي، از پيش تعيين‌شده يا برنامه‌ريزي‌شده نيست و اين، واقعا عالي است.

يكي از عواملي كه باعث شده تا گيم‌پلي بازي به چنين شرايطي برسد، فيزيك واقعا خوب آن است. منظورم از فيزيك، طبيعي بودن حركات بازيكنان يا كار‌هايي مثل پاس دادن، شوت زدن، دريبل زدن و ساير موارد ريز و درشتي است كه در يك بازي فوتبال رخ مي‌دهند و خب PES 2019 هم تا حد خيلي زيادي آن‌ها را در طبيعي‌ترين شكل ممكن به تصوير مي‌كشد. اگر مطلب نگاهي به نسخه دمو بازي را خوانده باشيد، در آن از اين گفتم كه گاهي اين واقع‌گرايي بيش از حد به ضرر بازي تمام مي‌شود و براي مثال، حتي پاس‌هاي ساده هم به مقصد نمي‌رسند يا بازيكنان در كنترل توپ‌هاي خيلي معمولي هم دچار مشكل مي‌شوند. اما خب اين مشكل، در نسخه نهايي بازي رفع شده است و كونامي در عين ارائه تجربه‌اي واقع‌گرايانه، كاري هم نكرده كه ديگر شاهد مشكلاتي آزاردهنده كه به تجربه بازي هم ضربه مي‌زنند باشيم. در نتيجه در PES 2019، كار‌هايي مثل شوت زدن يا پاس دادن، بسيار طبيعي هستند و كاملا شبيه به فوتبال واقعي به‌نظر مي‌رسند. از طرف ديگر، سازندگان يك سري انيميشن‌هاي جديد هم به بازي اضافه كرده‌اند و براي مثال، گاهي بازيكنان با يك حركت نمايشي زيبا اقدام به كنترل توپي مي‌كنند كه به نظر مي‌رسد در حال رد شدن از آن‌ها است يا مخصوصا مدافعين، گاهي در لحظه آخر تكل‌هاي جالبي مي‌زنند و توپ بازيكني را كه در حال دريبل كردن آن‌ها بود، به شكلي زيبا قطع مي‌كنند. البته خوشبختانه سازندگان خيلي هم در زمينه چنين حركاتي زياده‌روي نكرده‌اند تا باعث شود كه بازي، حالتي تخيلي پيدا كند كه در آن، مدام بازيكنان كار‌هاي نمايشي انجام مي‌دهند و همه‌چيز در حد تعادل نگه داشته شده است. اين ويژگي در زمينه واكنش‌هاي دروازه‌بان‌ها هم ديده مي‌شود و در مجموع شاهد واكنش‌هاي خوبي از جانب آن‌ها هستيم.

پيش از اينكه به سراغ PES 2019 برويد، بايد خواسته‌هايتان از يك بازي فوتبال را بشناسيد. آيا به دنبال بازي هستيد كه امكانات آنلاين عالي، حالت‌هاي متنوع و گسترده و مجموعه كاملي از تيم‌هاي لايسنس‌شده داشته باشد؟ خب در اين صورت ساخته كونامي شايد خيلي به مذاق شما خوش نيايد. اما اگر خواسته شما از يك بازي فوتبال، تجربه‌اي است كه درون مستطيل سبز عالي باشد و گيم‌پلي بسيار طبيعي و سرگرم‌كننده‌اي ارائه كند، PES 2019 دقيقا همان چيزي است كه مي‌خواهيد. اين بازي فوتبال را به شكلي عالي ارائه مي‌دهد و باعث مي‌شود تا درست مثل فوتبال واقعي، شاهد دقايقي جادويي در آن باشيد. اما خب مشكلات هميشگي اين مجموعه، هنوز هم وجود دارند و به همين دليل بازي، بيش‌تر براي افرادي مناسب خواهد بود كه سال‌ها است به سري PES عادت كرده‌اند و طرفدار هميشگي آن هستند.

منبع توضيحات : سايت زومجي

تصاوير محيط بازي :

 

 

 

 

 

اطلاعات مربوط به بازي :

سبك بازي : مسابقه اي
تاريخ انتشار كرك بازي : NOV-26-2018
تعداد دي وي دي : ۴
نسخه : CPY
توضيحات : كرك CPY معتبرترين كرك منتشر شده براي اين بازي مي باشد .

راهنماي نصب بازي PES 2019

آنتي ويروس را به طور كامل غيرفعال كنيد .
فايل هاي فشرده را توسط نرم افزار WinRar اكستركت كنيد .
بازي را نصب كنيد .
فايل هاي موجود در پوشه CPY را در محل نصب بازي جايگزين كنيد .
از اجراي بازي لذت ببريد.
 

سيستم مورد نياز اجراي بازي PES 2019

حداقل سيستم مورد نياز :

OS : Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870

Storage: ۳۰ GB available space

DirectX: Version 11

ويدئوي گيم پلي بازي PES 2019


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۴:۳۹ توسط:بازارچه موضوع: نظرات (0)